Lexus autoverzekering afsluiten

Autoverzekeraar.nl

Nooit meer teveel betalen voor je lexus autoverzekering

GRATIS VERHAALBIJSTAND
GRATIS POLISCHECK
DIRECT VERZEKERD


Lexus autoverzekering

Wij zijn gespecialiseerd in het verzekeren van exclusieve auto’s zoals de Lexus, via onze Lexus autoverzekering. Bij Autoverzekeraar.nl kunt u uw auto , zelfs auto’s duurder dan € 75.000 , eenvoudig verzekeren. Onze berekenmodules helpen u dan ook graag bij het vinden van de juiste lexus autoverzekering. Na het invoeren van gegevens wordt een premie berekening gemaakt bij verschillende verzekeraars. Dit scheelt u aanzienlijk in tijd en uiteindelijk ook in geld. De Autoverzekeraar biedt u meer dan uitstekende voorwaarden en premies op het gebied van deze exclusieve auto’s , zoals de lexus autoverzekering! De exclusieve autoverzekering is speciaal voor auto’s met een cataloguswaarde vanaf € 75.000. Dus heb je zo’n auto, kies dan voor de Autoverzekeraar Exclusieve Autoverzekering. De beste dekking voor exclusieve auto’s

  • Altijd een lage premie
  • Tot 80% bonuskorting
  • Online afsluiten en beheren

Lexus auto

Lexus is sinds 1989 de naam van de luxe divisie van het Toyota-concern. Vooral in de Verenigde Staten en Canada is het merk erin geslaagd een volwaardige concurrent te zijn voor gevestigde merken in dit segment als Acura, Audi, BMW, Infiniti, Jaguar en Mercedes-Benz. Het eerste model dat ook in Europa op de markt kwam was de LS 400, een grote limousine met een V8-motor. Techniek en rij-eigenschappen waren concurrerend. In 1993 kwam een ‘kleiner’, sportiever vierdeurs model, de GS 300 met zescilinder motor. Deze auto zag er oorspronkelijker uit door het ontwerp van Giorgetto Giugiaro. Inmiddels zijn beide modellen vervangen. De grote LS 430 borduurde stilistisch voort op zijn voorganger. Met de middenklasser IS 200, de middelgrote SUV RX 400h en de elegante coupé-cabriolet SC 430 sloeg het merk qua vormgeving meer een eigen weg in.

Lexus LS

De Lexus LS was het allereerste sedan type van het Japanse automerk Lexus, de luxedivisie van Toyota. Lexus wou het onderscheid maken met hun directe concurrenten door geen optie’s aan te bieden, maar alle mogelijke luxe te geven. Zo waren een automatische versnellingsbak, luchtvering rondom, airco, elektrische ramen en stoelen standaard. Eerste generatie (1989-1994) De eerste generatie Lexus LS 400 (UCF10) werd in de periode mei 1989 – november 1994 geproduceerd en verkocht. In begin werd het in Japan verkocht onder de naam Toyota Celsior. Deze generatie LS 400 heeft een 245 pk sterke V8-benzinemotor van 4,0 liter. De modellen van september 1992 tot en met 1994 (UCF 11) waren een doorontwikelende versie met dezelfde motor als voorheen maar met wijzigingen zoals grotere remmen en een digitale kilometerteller (voorheen analoog). Tweede generatie (1995-2000) De tweede generatie Lexus LS 400 (UCF20) werd in de periode 1994-2000 geproduceerd en verkocht. Deze generatie LS 400 heeft een 260 pk sterke V8-benzinemotor van 4,0 liter. De modellen van september 1997 tot en met januari 2000 (UCF21) waren een doorontwikkelde versie met een 290 pk sterke V8-benzinemotor van 4,0 liter. De laatste productie van de LS 400 werd als de Platinum Series op de markt gebracht in samenwerking met de American Express Platinum Card. Derde generatie (2000-2006) De Lexus LS 430 (UCF30) werd in de periode januari 2000-2006 geproduceerd en verkocht. De LS 430 heeft een 281 pk sterke V8-benzinemotor van 4,3 liter. Vanaf november 2003 werd de “standaarduitvoering” vervangen door de nog luxere Executive en President, motorisch kreeg hij een 6e versnelling. Vierde generatie (2006-heden) De Lexus LS omvat twee uitvoeringen: de hybride-uitvoering LS 600h (UVF45) en de normale benzine-uitvoering LS 460 (USF40). De motor uit de LS 460 is een 380 pk sterke V8-benzinemotor van 4,6 liter. De LS 600h heeft zowel een benzine- als een elektromotor, die samen goed zijn voor 445 pk. De LS 460 en LS 600 zijn er ook limousine uitvoeringen die worden aangeduid met LS 460 L en LS 600h L Landaulet (half open) dit type hebben Prins Albert II en Charlene Wittstock gebruikt als trouwauto.

Lexus GS

De Lexus GS is een sedan uit de hogere middenklasse van Lexus, de luxedivisie van Toyota. In Noord-Amerika wordt de Lexus GS traditioneel minder verkocht dan de Lexus ES. Eerste generatie: S140 lexus autoverzekeringDe eerste generatie GS begon zijn leven als Toyota Aristo, ontworpen door Italdesign Giugiaro. De Aristo was voorzien van een 3,0-liter-, zescilinder-lijnmotor. Er waren twee versies: de 3.0Q van 230 pk en de 3.0V met Twin-Turbo en 280 pk. In 1992 kwam daar de 4.0Z i-Foar bij met een V8-motor van 260 pk uit de eerste generatie Lexus LS. Dit model had standaard vierwielaandrijving. Ook is er een zwaardere versie van de normale 3,0-literzescilinder. Met zwaarder bedoelt Lexus met name de bodykit. Dit noemde Lexus het T-model, de T3. Het T-model, is vergelijkbaar met de M-modellen van BMW of de AMG-modellen van Mercedes Benz. Het T3 model was eenmalig op deze eerste generatie GS300, daarna is er nooit meer een T-model van Lexus uitgebracht. Lexus heeft nu voor haar sportmodellen de letter F, van F-Sport. Op 22 februari 1993 begon de productie van de Lexus GS 300 (JZS147). Hij gebruikte 230 pk sterke zescilinder lijnmotor de motor van de 3.0Q. De GS 300 bleef tot 1997 op de markt.

Lexus: S160

De tweede generatie omvat de volgende modellen: GS 300 (JZS160): 1998-2000 GS 400 (UZS160): 1998-2000 (niet verkocht in Nederland en België) GS 430 (UZS190): 2001-2005 De tweede generatie Lexus GS werd in Nederland verkocht in twee varianten, de GS300 (3 liter 6 in lijn VVTi met 225 pk) en de GS430 (4,3 liter V8 VVTi met 300 pk). Met dit model bracht Lexus als eerste van de wereld, een touchscreen navigatiescherm uit. Lexus had met dit model alles wat anderen niet hadden, waardoor ze met deze auto ook jaren lang koploper zijn geweest van allerlei ranglijsten. Deze Lexus GS is in Europa niet veel verkocht, omdat het een auto was voor rijken. MotorTrend beweert, als vele, dat een sedan als deze nooit meer gemaakt kan worden. Alles was volgens hun perfect aan deze auto, aldus MotorTrend. De Lexus GS400, een model dat in 1998 tot en met 2000 werd verkocht, beschikt over een 4 liter V8 met 283 pk, wat goed moet zijn voor een acceleratie van 0 tot 100 in 5,7 seconden. Zo zijn de GS300 en de GS430 ook razendsnelle motoren.

Lexus: S190

De huidige generatie omvat de volgende modellen: GS 300 (JZS160): 2001-2005 GS 400 (UZS161): 2001-2005 (niet verkocht in Nederland en België) GS 300 (GRS190): 2006 GS 350 (GRS195): 2006 (niet verkocht in Nederland en België) GS 430 (UZS190): 2006 GS 350 (GRS191): 2007 (niet verkocht in Nederland en België) GS 430 (GRS196/UZS190): 2007 GS 450h (GWS191): 2007 GS 350 (GRS191): 2007-2009 (niet verkocht in Nederland en België) GS 350 (GRS191/GRS196): 2008-2009 (niet verkocht in Nederland en België) GS 460 (URS191): 2008-heden (niet verkocht in Nederland en België) GS 450h (GWS191): 2008-heden De Lexus GS450h beschikt over een 3,5 liter-V6 in combinatie met een elektromotor, wat zorgt voor een acceleratie van 0-100 in 5,9 seconden.

Lexus: (L10/L11/L15)

In 2012 komt de vierde generatie op de markt.

Lexus CT 200h

De Lexus CT 200h is een hybride auto, geïntroduceerd door Lexus als een luxe hatchback. De CT 200h debuteerde op de autotentoonstelling in Genève in maart 2010, zes maanden nadat het conceptmodel van deze auto (Lexus LF-Ch) bekend werd gemaakt. De hoofdzakelijke doelmarkt van de CT 200h is de Europese markt, maar de CT 200h zal wereldwijd verkocht worden. De CT 200h is sinds 1 maart 2011 in Nederland te koop. Specificaties De CT 200h beschikt over dezelfde 1.8 liter VVT-i V4-benzinemotor als gebruikt in de Toyota Auris en de Toyota Prius. Deze motor produceert een gezamenlijk vermogen (Lexus Hybrid Drive) van 136 pk (100 kW). De Ct 200h beschikt over verschillende rij-instellingen, zoals “Normaal”, “Sport”, “Eco”,”EV”. In de “EV”-stand (Electric Vehicle) stoot de CT 200h helemaal geen schadelijke stoffen uit, omdat de auto in deze mode slechts de elektromotor gebruikt. De veiligheidsuitrusting omvat o.a. VSC (Vehicle Stability Control) en acht airbags. Veiligheidsopties (tegen meerprijs) omvatten o.a. PCS (Pre-Crash Safety) en ACC (Adaptive Cruise Control). Autozine benoemde in mei 2011 de Lexus CT200h als een van de veiligste auto’s in zijn klasse, gezien de resultaten van de crashtest van de EuroNCAP.


Voordelen Autoverzekeraar

1.Gratis Verhaalservice
Als er een goede kans op verhaal is, wordt de schade geheel kosteloos in behandeling genomen.
2.Direct verzekerd
Aan het einde van uw aanvraag zie je meteen of wij je voorlopige dekking kunnen verlenen.
3.Gratis Polischeck
Met de Polischeck bekijken wij of je nog wel goed en voordelig verzekerd bent bij je huidige verzekeraar.
4.Tot 80% Noclaim
Hoe meer schadevrije jaren je hebt opgebouwd, hoe meer korting je krijgt op je premie.

  • Autoverzekeraar.nl

    W. Barentszstraat 47-49

    1782WC Den Helder

    info@woudagroep.nl

    Bel ons : 0223 - 62 74 23
  • HULP NODIG ? BEL ONS : 0223 - 62 74 23